top of page

Sprzęt w studio nagrań Vintage Records

Studio nagrań dysponuje sprzętem pozwalającym zrealizować nagrania nie odbiegające jakością od światowych produkcji.

WARSZAWA (Studio Chróst)

  • konsoleta vintage Neve Melbourn (preampy 33114 i 33115) z EQ - rok prod. 1974

  • konsoleta API 1608

  • preampy vintage Neve 31102 (z konsolety 8058- lata 70) - 4 szt.

  • kompresory Neve 332264a (z konsolety 8058 - lata 70) - 2 szt.

  • equalizer API 550a - 2 szt

  • equalizer API 550b - 2 szt

  • equalizer API 560 - 2 szt

  • kompresor API 527 - 2 szt

  • kompresor API 525 - 2 szt

  • bramka szumów Drawmer DS101 - 2 szt

  • kompresor Drawmer 1960

  • komresor stereo Summit Audio DCL 200

  • kompresor optyczny Teletronix LA2A

  • kompresor lampowyThermionic Culture - The Phoenix

  • kompresor Smart Research C2

MONITORY

  • Dynaudio M3

  • Neumann KH120

CYFRA:

  • Interfejs AVID HD I/O

  • Interfejs Digidesign 192

  • Interfejs Apogee symphony 2

  • ProTools Ultimate

  • Logic

MIKROFONY:

  • Manley Gold

  • Neumann M 147 Tube

  • AKG Solid Tube - 2 szt.

  • Sennheiser MD421 - 3 szt

  • Shure SM57 - 5 szt

  • AKG D112

  • AKG C451EB - 2 szt.

  • Hum audio RS 2 stereo

  • Royer SF-12

  • SE Electronics Voodoo vr 1

MONITORING

  • Behringer P16 rack

  • Behringer power play 16 mixer - 5 szt.

DODATKOWY HARDWARE:

  • Pogłos zewnętrzny Lexicon 960L + Remote Control-Larc 2

INSTRUMENTY, WZMACNIACZE, KOLUMNY:

  • Pianino Blüthner

  • Korg Krome EX-61

  • Mesa Boogie 4x12

  • Combo Basowe Ampeg BA 115 HPT

  • Combo Bogner

  • perkusja Ludwig Classic 13, 16, 22 (lata 70)

 

POZN

  • Analog: Tascam 133 Multi Image Series - 3 channel studio tape recorder

  • Cyfra: Interface: RME FireFace UFX

  • Przetwornik: Creamware A16 Ultra (16 in, 16 out)

  • Do miksowania torów odsłuchowych używamy mikserów Behringer PM16. Istnieje możliwość podłączenia do 5 niezależnych torów odsłuchowych w pełni sterowanych przez muzyków.

Mikrofony:

  • Junkyard Lab VRM-87-K (klon Neumann U87) - 2 szt.

  • AKG D12 – kultowy mikrofon „vintage”

  • Sennheiser MD441

  • Sennheiser MD421 (x2)

  • Beyerdynamic SoundStar X1 HLM (x 2)

  • Bash Audio RM-BIV1 – mikrofony wstęgowe (x2)

  • Dwa ręcznie robione mikrofony wstęgowe z lat 70.

  • Beyerdynamic M64

  • Sontronics Halo

  • Sontronics Corona

  • Shure 545SD Unidyne (x2)

  • Shure SM7B

  • Shure SM57 (x 4)

  • Shure Beta52

  • Shure Beta56A

  • RODE NT2-A (x 2)

  • Rode NT-5 (x2)

  • Prodipe (mikrofon wstęgowy stereo)

  • Copperphone (https://placidaudio.com)

  • Mymex 81DT

Outboard

  • EMPIRICAL LABS DISTRESSOR EL8-X (matched pair czyli 2 sztuki)

  • UREI 1176 LN* - kompresor FET

  • UNIVERSAL AUDIO LA610mkII - preamp lampowy

  • Warm Audio WA-273 (klon Neve 1073) - dwa kanały

  • Channel Strip TL AUDIO VP-1 - preamp lampowo - trazystorowy

  • RME Octamic – 8 preampów mikrofonowych klasy A

  • W pełni lampowy preamp EAG (odpowiednik Siemensa V72) rok prod: 1960 – 2 szt.

  • PULTEC EQP-1A Program Equalizer (klasyczny korektor lampowy)* – 2 szt.

  • Behringer Vintager T1952 – EQ (modyfikowany dla VR)

  • ROLAND SPACE ECHO RE-201 (taśmowy delay, sprężynowy reverb)

  • ROLAND DEP-5 - multiefekt - reverb, gate reverb, chorus, delay, eq

  • Palmer – 4-kanałowy, aktywny DI-Box/izolator liniowy 19”

  • ART DPDB DI-Box Pasywny stereo (x3)

  • * – urządzenia Pultec oraz Urei są to profesjonalnie wykonane repliki wg. oryginalnych schematów i specyfikacji

 

Monitoring

  • Genelec 1038A (monitory zakupione ze studia Seweryna Krajewskiego)

  • Yamaha NS-10 M

  • Auratone 5C Super Sound Cube

 

Instrumenty:

  • sprzęt perkusyjny (opłata dodatkowa 200 zł za sesję)

  • Ludwig Classic Maple (lata 70) w rozmiarach: 22″, 13″, 16″

  • werbel: Premier Modern Classic 14×5,5″

  • werbel: Ludwig Supraphonic 14×5,5″ (lata 70)

  • werbel: Meazzi Super Drummer 14x5" (początek lat 60)

  • wzmacniacze gitarowe (opłata dodatkowa 100 zł za sesję):

  • Fender Bassman Ten (combo 4×10, full lampa, 1977r.)

  • Newport (japońska kopia z lat 60 wzmacniacza Fender Vibrolux.

  • Newport – kolumna 2 x 12″ (głośniki Alnico)

  • Head Diamond Sound (kopia wzmacniacza Marshall Plexi wykoana przez P.Labogę około roku 1972)

  • instrumenty klawiszowe (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):

  • Arturia (sterownik midi z bankiem brzmień MOOG)

 

UWAGA!

Na specjalne życzenie klientów jest możliwość przewiezienia sprzętu z poznańskiego studia do Warszawy.

bottom of page