Vintage Records Studio

Sprzęt studyjny

Studio dysponuje sprzętem pozwalającym zrealizować nagrania nie odbiegające jakością od światowych produkcji.

Sprzęt studyjny

  • Analog: aktualnie studio wycofało się z zapisu analogowego ze względu na znikome zainteresowanie ze strony klientów taką formą rejestracji sesji.W przyszłości rozważany jest powrót do zapisu analogowego

  • Cyfra: Interface: RME FireFace UFX

  • Przetwornik: Creamware A16 Ultra (16 in, 16 out)

Mikser:

  • AMEK HENDRIX 40-kanałowy mikser „in line” – zakupiony ze Studia im. Lutosławskiego należącego do Polskiego Radia.

  • Mikser jest najwyższej klasy urządzeniem do nagrywania i miksowania materiału muzycznego.

  • Do miksowania torów odsłuchowych używamy mikserów Behringer PM16. Istnieje możliwość podłączenia do 5 niezależnych torów odsłuchowych w pełni sterowanych przez muzyków.

Mikrofony:

  • Avantone CV-12 (lampowy mikrofon pojemnościowy)

  • Beyerdynamic M160

  • Electro Voice RE-27 N/D

  • AKG D12 – kultowy mikrofon „vintage”

  • AKG D25 – kultowy mikrofon „vintage”

  • Sennheiser MD441

  • Sennheiser MD421 (x2)

  • Sennheiser MD421 MKII

  • Beyerdynamic SoundStar X1 HLM (x 2)

  • Bash Audio RM-BIV1 – mikrofony wstęgowe (x2)

  • Dwa ręcznie robione mikrofony wstęgowe z lat 70.

  • Beyerdynamic M64

  • Sontronics Halo

  • Sontronics Corona

  • Shure 545SD Unidyne (x2)

  • Shure SM57 (x 4)

  • Shure Beta52

  • Shure Beta56A (x 5)

  • RODE NT2-A (x 2)

  • Rode NT-5 (x2)

  • Oktava ML53 (mikrofon wstęgowy)

  • Prodipe (mikrofon wstęgowy stereo)

  • Copperphone (https://placidaudio.com)

  • Mymex 81DT

Outboard

  • EMPIRICAL LABS DISTRESSOR EL8-X (matched pair)

  • UREI 1176 LN*

  • RADIOMAN COMPRESSOR/LIMITER (replika kompresora ADR F600 który był na wyposażeniu konsolety Helios używanej min. przez Andy Johnsa, realizatora Led Zeppelin)

  • UNIVERSAL AUDIO LA610mkII

  • Channel Strip TL AUDIO VP-1

  • RME Octamic – 8 preampów mikrofonowych klasy A

  • W pełni lampowy preamp EAG (odpowiednik Siemensa V72) rok prod: 1960 – 2 szt.

  • PULTEC EQP-1A Program Equalizer (klasyczny korektor lampowy)* – 2 szt.

  • ARSENAL AUDIO by API R24 Stereo Equalizer – konstrukcja oparta na klasycznym korektorze API 562EQ z lat 70-tych

  • Behringer Vintager T1952 – EQ (modyfikowany dla VR)

  • ROLAND SPACE ECHO RE-201 (taśmowy delay, sprężynowy reverb).

  • Palmer – 4-kanałowy, aktywny DI-Box/izolator liniowy 19”

  • ART DPDB DI-Box Pasywny stereo (x3)

  • * – urządzenia Pultec oraz Urei są to profesjonalnie wykonane repliki wg. oryginalnych schematów i specyfikacji

 

Monitoring

  • Yamaha NS-10 M

  • ATC SCM45a Pro

  • EvE Audio SC207 + SUB EvE Audio TS 107

  • wzmacniacze do NS-10M: Audiomatus Audiophile Tech.

 

Instrumenty:

  • sprzęt perkusyjny (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):

  • Ludwig Chrome Over Wood (lata 70) w rozmiarach: 24″, 13″, 14″, 18″

  • Ludwig Classic Maple (lata 70) w rozmiarach: 22″, 13″, 16″

  • werbel: Premier Modern Classic 14×5,5″

  • werbel: Ludwig Supraphonic 14×5,5″ (lata 70)

  • wzmacniacze gitarowe (opłata dodatkowa 100 zł za sesję):

  • Fender Bassman Ten (combo 4×10, full lampa, 1977r.)

  • Newport (japońska kopia z lat 60 wzmacniacza Fender Vibrolux.

  • Newport – kolumna 2 x 12″ (głośniki Alnico)

  • Head Diamond Sound (kopia wzmacniacza Marshall Plexi wykoana przez P.Labogę około roku 1972)

  • instrumenty klawiszowe (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):

  • kolumna basowa: Green by Matamp 4×10 – 800W

  • Traynor YBA200-2 200-watt all tube bass head

  • Rhodes Piano Seventy Three (Electric Piano) – 200 zł za sesję

  • Arturia (sterownik midi z bankiem brzmień MOOG)