Studio Nagrań Vintage Records
Sprzęt
Studio nagrań dysponuje sprzętem pozwalającym zrealizować nagrania nie odbiegające jakością od światowych produkcji.

Sprzęt w studio nagrań Vintage Records
-
Analog: Tascam 133 Multi Image Series - 3 channel studio tape recorder
-
Cyfra: Interface: RME FireFace UFX
-
Przetwornik: Creamware A16 Ultra (16 in, 16 out)
Mikser:
-
AMEK HENDRIX 40-kanałowy mikser „in line” – zakupiony ze Studia im. Lutosławskiego należącego do Polskiego Radia.
-
Mikser jest najwyższej klasy urządzeniem do nagrywania i miksowania materiału muzycznego.
-
Do miksowania torów odsłuchowych używamy mikserów Behringer PM16. Istnieje możliwość podłączenia do 5 niezależnych torów odsłuchowych w pełni sterowanych przez muzyków.
-
Mikrofony:
-
Avantone CV-12 (lampowy mikrofon pojemnościowy)
-
Junkyard Lab VRM-87-K (klon Neumann U87) - 2 szt.
-
Beyerdynamic M160 (x2)
-
Electro Voice RE-27 N/D
-
AKG D12 – kultowy mikrofon „vintage”
-
AKG D25 – kultowy mikrofon „vintage”
-
Sennheiser MD441
-
Sennheiser MD421 (x2)
-
Sennheiser MD421 MKII
-
Beyerdynamic SoundStar X1 HLM (x 2)
-
Bash Audio RM-BIV1 – mikrofony wstęgowe (x2)
-
Dwa ręcznie robione mikrofony wstęgowe z lat 70.
-
Beyerdynamic M64
-
Sontronics Halo
-
Sontronics Corona
-
Shure 545SD Unidyne (x2)
-
Shure SM7B
-
Shure SM57 (x 4)
-
Shure Beta52
-
Shure Beta56A (x 5)
-
RODE NT2-A (x 2)
-
Rode NT-5 (x2)
-
Oktava ML53 (mikrofon wstęgowy)
-
Prodipe (mikrofon wstęgowy stereo)
-
Copperphone (https://placidaudio.com)
-
Mymex 81DT
-
Outboard
-
EMPIRICAL LABS DISTRESSOR EL8-X (matched pair czyli 2 sztuki)
-
UREI 1176 LN* - kompresor FET
-
RADIOMAN COMPRESSOR/LIMITER (replika kompresora ADR F600 który był na wyposażeniu konsolety Helios używanej min. przez Andy Johnsa, realizatora Led Zeppelin)
-
UNIVERSAL AUDIO LA610mkII - preamp lampowy
-
Warm Audio WA-273 (klon Neve 1073) - dwa kanały
-
Channel Strip TL AUDIO VP-1 - preamp lampowo - trazystorowy
-
RME Octamic – 8 preampów mikrofonowych klasy A
-
W pełni lampowy preamp EAG (odpowiednik Siemensa V72) rok prod: 1960 – 2 szt.
-
PULTEC EQP-1A Program Equalizer (klasyczny korektor lampowy)* – 2 szt.
-
ARSENAL AUDIO by API R24 Stereo Equalizer – konstrukcja oparta na klasycznym korektorze API 562EQ z lat 70-tych
-
Behringer Vintager T1952 – EQ (modyfikowany dla VR)
-
ROLAND SPACE ECHO RE-201 (taśmowy delay, sprężynowy reverb)
-
ROLAND DEP-5 - multiefekt - reverb, gate reverb, chorus, delay, eq
-
Palmer – 4-kanałowy, aktywny DI-Box/izolator liniowy 19”
-
ART DPDB DI-Box Pasywny stereo (x3)
-
* – urządzenia Pultec oraz Urei są to profesjonalnie wykonane repliki wg. oryginalnych schematów i specyfikacji
Monitoring
-
Genelec 1038A (monitory zakupione ze studia Seweryna Krajewskiego)
-
Yamaha NS-10 M
-
Auratone 5C Super Sound Cube
Instrumenty:
-
sprzęt perkusyjny (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):
-
Ludwig Chrome Over Wood (lata 70) w rozmiarach: 24″, 13″, 14″, 18″
-
Ludwig Classic Maple (lata 70) w rozmiarach: 22″, 13″, 16″
-
Slingerland Radio King (lata 50) 22", 12" 16"
-
werbel: Premier Modern Classic 14×5,5″
-
werbel: Ludwig Supraphonic 14×5,5″ (lata 70)
-
werbel: Gretsch "Name Band" 14x5,5" (lata 60)
-
werbel: Gretsch "Dixieland" round badge (lata 50)
-
werbel Gretsch chrome over wood 14x5,5" stop sign badge
-
wzmacniacze gitarowe (opłata dodatkowa 100 zł za sesję):
-
Fender Bassman Ten (combo 4×10, full lampa, 1977r.)
-
Newport (japońska kopia z lat 60 wzmacniacza Fender Vibrolux.
-
Newport – kolumna 2 x 12″ (głośniki Alnico)
-
Head Diamond Sound (kopia wzmacniacza Marshall Plexi wykoana przez P.Labogę około roku 1972)
-
instrumenty klawiszowe (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):
-
kolumna basowa: Green by Matamp 4×10 – 800W
-
Traynor YBA200-2 200-watt all tube bass head
-
Arturia (sterownik midi z bankiem brzmień MOOG)