Sprzęt w studio nagrań Vintage Records
Studio nagrań dysponuje sprzętem pozwalającym zrealizować nagrania nie odbiegające jakością od światowych produkcji.
WARSZAWA (Studio Chróst)
-
konsoleta vintage Neve Melbourn (preampy 33114 i 33115) z EQ - rok prod. 1974
-
konsoleta API 1608
-
preampy vintage Neve 31102 (z konsolety 8058- lata 70) - 4 szt.
-
kompresory Neve 332264a (z konsolety 8058 - lata 70) - 2 szt.
-
equalizer API 550a - 2 szt
-
equalizer API 550b - 2 szt
-
equalizer API 560 - 2 szt
-
kompresor API 527 - 2 szt
-
kompresor API 525 - 2 szt
-
bramka szumów Drawmer DS101 - 2 szt
-
kompresor Drawmer 1960
-
komresor stereo Summit Audio DCL 200
-
kompresor optyczny Teletronix LA2A
-
kompresor lampowyThermionic Culture - The Phoenix
-
kompresor Smart Research C2
MONITORY
-
Dynaudio M3
-
Neumann KH120
CYFRA:
-
Interfejs AVID HD I/O
-
Interfejs Digidesign 192
-
Interfejs Apogee symphony 2
-
ProTools Ultimate
-
Logic
MIKROFONY:
-
Manley Gold
-
Neumann M 147 Tube
-
AKG Solid Tube - 2 szt.
-
Sennheiser MD421 - 3 szt
-
Shure SM57 - 5 szt
-
AKG D112
-
AKG C451EB - 2 szt.
-
Hum audio RS 2 stereo
-
Royer SF-12
-
SE Electronics Voodoo vr 1
MONITORING
-
Behringer P16 rack
-
Behringer power play 16 mixer - 5 szt.
DODATKOWY HARDWARE:
-
Pogłos zewnętrzny Lexicon 960L + Remote Control-Larc 2
INSTRUMENTY, WZMACNIACZE, KOLUMNY:
-
Pianino Blüthner
-
Korg Krome EX-61
-
Mesa Boogie 4x12
-
Combo Basowe Ampeg BA 115 HPT
-
Combo Bogner
-
perkusja Ludwig Classic 13, 16, 22 (lata 70)
POZNAŃ
-
Analog: Tascam 133 Multi Image Series - 3 channel studio tape recorder
-
Cyfra: Interface: RME FireFace UFX
-
Przetwornik: Creamware A16 Ultra (16 in, 16 out)
-
Do miksowania torów odsłuchowych używamy mikserów Behringer PM16. Istnieje możliwość podłączenia do 5 niezależnych torów odsłuchowych w pełni sterowanych przez muzyków.
Mikrofony:
-
Junkyard Lab VRM-87-K (klon Neumann U87) - 2 szt.
-
AKG D12 – kultowy mikrofon „vintage”
-
Sennheiser MD441
-
Sennheiser MD421 (x2)
-
Beyerdynamic SoundStar X1 HLM (x 2)
-
Bash Audio RM-BIV1 – mikrofony wstęgowe (x2)
-
Dwa ręcznie robione mikrofony wstęgowe z lat 70.
-
Beyerdynamic M64
-
Sontronics Halo
-
Sontronics Corona
-
Shure 545SD Unidyne (x2)
-
Shure SM7B
-
Shure SM57 (x 4)
-
Shure Beta52
-
Shure Beta56A
-
RODE NT2-A (x 2)
-
Rode NT-5 (x2)
-
Prodipe (mikrofon wstęgowy stereo)
-
Copperphone (https://placidaudio.com)
-
Mymex 81DT
-
Outboard
-
EMPIRICAL LABS DISTRESSOR EL8-X (matched pair czyli 2 sztuki)
-
UREI 1176 LN* - kompresor FET
-
UNIVERSAL AUDIO LA610mkII - preamp lampowy
-
Warm Audio WA-273 (klon Neve 1073) - dwa kanały
-
Channel Strip TL AUDIO VP-1 - preamp lampowo - trazystorowy
-
RME Octamic – 8 preampów mikrofonowych klasy A
-
W pełni lampowy preamp EAG (odpowiednik Siemensa V72) rok prod: 1960 – 2 szt.
-
PULTEC EQP-1A Program Equalizer (klasyczny korektor lampowy)* – 2 szt.
-
Behringer Vintager T1952 – EQ (modyfikowany dla VR)
-
ROLAND SPACE ECHO RE-201 (taśmowy delay, sprężynowy reverb)
-
ROLAND DEP-5 - multiefekt - reverb, gate reverb, chorus, delay, eq
-
Palmer – 4-kanałowy, aktywny DI-Box/izolator liniowy 19”
-
ART DPDB DI-Box Pasywny stereo (x3)
-
* – urządzenia Pultec oraz Urei są to profesjonalnie wykonane repliki wg. oryginalnych schematów i specyfikacji
Monitoring
-
Genelec 1038A (monitory zakupione ze studia Seweryna Krajewskiego)
-
Yamaha NS-10 M
-
Auratone 5C Super Sound Cube
Instrumenty:
-
sprzęt perkusyjny (opłata dodatkowa 200 zł za sesję)
-
Ludwig Classic Maple (lata 70) w rozmiarach: 22″, 13″, 16″
-
werbel: Premier Modern Classic 14×5,5″
-
werbel: Ludwig Supraphonic 14×5,5″ (lata 70)
-
werbel: Meazzi Super Drummer 14x5" (początek lat 60)
-
wzmacniacze gitarowe (opłata dodatkowa 100 zł za sesję):
-
Fender Bassman Ten (combo 4×10, full lampa, 1977r.)
-
Newport (japońska kopia z lat 60 wzmacniacza Fender Vibrolux.
-
Newport – kolumna 2 x 12″ (głośniki Alnico)
-
Head Diamond Sound (kopia wzmacniacza Marshall Plexi wykoana przez P.Labogę około roku 1972)
-
instrumenty klawiszowe (opłata dodatkowa 200 zł za sesję):
-
Arturia (sterownik midi z bankiem brzmień MOOG)
UWAGA!
Na specjalne życzenie klientów jest możliwość przewiezienia sprzętu z poznańskiego studia do Warszawy.